0 items

Lange Weide 9, 5397AG Lith, Nederland

Contact

We zijn er om u te helpen!

Snelle levering voor artikelen op voorraad!

Veelgestelde vragen en contactinformatie

Onze producten

Onze producten:

Al onze producten zijn nieuw tenzij er een duidelijke verklaring is dat dit product wordt gebruikt. Als je hebt gemerkt dat ons product niet nieuw is, laat het ons dan weten. Als het product te koop is, houd er dan rekening mee dat we geen retourneringen accepteren. We accepteren op de normale manier garantie.

Aangepaste artikelen:

Als u een aangepast product of 3D-gedrukt product bestelt, hangt de levertijd af van onze werklast en hoe ingewikkeld de bestelling is. We informeren u per e-mail over de status van de bestelling en de verwachte levertijd. In dat geval zou u het recht hebben om de bestelling te annuleren voordat de productie zou beginnen. Het is niet mogelijk om aangepaste producten te annuleren nadat we het productieproces hebben gestart.

webservices:

Als u besluit zich te registreren voor onze webservices of beveiligingsservices, brengen we u maandelijks (na vrije periode) kosten in rekening via de door u gedefinieerde betaalmethode. Je kunt je abonnement op elk gewenst moment opzeggen - maar het zou geldig zijn tot het einde van de vooruitbetaalde periode.

artikelen niet op voorraad:

Als u een artikel wilt bestellen dat niet op voorraad is, houd er dan rekening mee dat de wachttijd soms tot 4 weken kan zijn. We doen ons best om u op de hoogte te houden van onze verwachte wachttijd op onze pagina's. Als er een vertraging optreedt, informeren wij u per e-mail over uw bestelstatus. U kunt uw bestelling altijd annuleren.

komt terug:

We volgen EU-regels voor retourneringen. Als het artikel geen aangepast of niet-doe-het-zelfartikel is, kunt u dit in 14-dagen in de originele verpakking retourneren zonder gebruikssporen. Nadat we uw retour en na controle hebben ontvangen, betalen we u de totale kosten normaal terug in 24 uur.

garantie:

We volgen EU-voorschriften over garantie. Als uw bestelde artikel defect is (fabrieksnummer) of niet werkt zoals verwacht - zouden we dit artikel voor u inruilen. Normaal gesproken is de garantieperiode afhankelijk van het producttype en is deze van 3-maand tot 2-jaar. Raadpleeg de productspecificatie.

bestellen

Over gratis verzendaanbiedingen:

Als uw bestelling boven 100 Euros is, is verzending gratis. Er kan een uitzondering van toepassing zijn. Raadpleeg uw bestelproces. Als u vragen heeft, neem dan contact met ons op.

VERZENDKOSTEN:

Als we een artikel op voorraad hebben, verzenden we dit meestal de volgende werkdag naar u toe. We verzenden met de PostNL-service, uiteindelijk met DHL. Zodra uw zending gereed is om te vertrekken, zou u een e-mail met een trackingnummer moeten ontvangen.

Gemiste verzending:

Als er een probleem is met de verzonden bestelling - laat het ons weten. We geven u altijd een trackingnummer voor de meeste bestellingen. Als u besluit om een ​​niet-verzonden verzenddienst zoals PostNL-enveloppen te gebruiken, zijn wij niet verantwoordelijk voor gemiste verzendingen.

Vernietigde verpakking:

Als je hebt gemerkt dat de verpakking van het artikel vernietigd of nat is, vraag dan een claim aan bij het transportbedrijf. Weigeren het item te ontvangen en contact met ons op te nemen. De meeste van onze producten moeten buiten water en grote hitte worden gehouden. Sommigen van hen zijn erg delicaat en kunnen gemakkelijk worden verbroken. We doen ons best om die correct in te pakken. Alle productverpakkingen worden vóór verzending gecontroleerd.

Mijn account

Accountbeheer:

Als u een geregistreerde gebruiker bent, kunt u uw gegevens beheren na het inloggen, kunt u de bestelstatus controleren, kunt u het verzendadres wijzigen en kunt u online facturen downloaden.

GDPR-voorschriften:

We volgen alle EU-regelgeving over gegevensprivacy. Als u wilt dat uw account wordt verwijderd, neem dan contact met ons op. We kunnen sommige gegevens over uw bestellingen niet verwijderen, maar we kunnen alle persoonlijke informatie die op de server is opgeslagen verwijderen uit de database. we delen nooit persoonlijke informatie met 3rd-feestbedrijven, tenzij het noodzakelijk is om het bestelproces of de verzending of service uit te voeren.

Wat als ik mijn account heb gesloten:

Als u uw account hebt gesloten en u een factuur of details over de bestelling nodig hebt, neemt u contact met ons op. U moet ons wat extra informatie verstrekken zodat we uw bestelling kunnen vinden - zoals bestelnummer, datum, e-mail. Als het account is gesloten, kunnen we dit niet herstellen.

Kantoortijden

Maandag vrijdag:
10am - 16pm

Feestdagen: Gesloten

Bel of tekst

General:
0412 788 102 (uitgebreid 400)

Ruilen & Retourneren:
0412 788 102 (uitgebreid 401)

accounts:
0412 788 102 (uitgebreid 402)

E-mail ons

info@3d-evo.nl

Aansluiten

Volg ons

Je kunt ons vinden op sociale media. Bezoek onze profielen.

Word lid van onze nieuwsbrief

Als je meer wilt weten - word lid van onze nieuwsbrief. Van tijd tot tijd delen we enkele speciale aanbiedingen.

Live Chat Ondersteuning

Als u rechtstreeks contact met ons wilt opnemen, kunt u hieronder een chat starten. Als we niet online zijn, kunt u altijd een bericht achterlaten.

Contactformulier

Deel dit
Sluit me aan bij wachtlijst Wij informeren u dat het product op voorraad komt. Laat hieronder uw geldig e-mailadres achter.
E-mail* Aantal Wij zullen uw contact niet anders zijn.